27 Şubat 2012 Pazartesi

oscarda ünlüler ne giydi bakalım mı?ne dersiniz?

Bu kadına bayılıyorum çok güzel ve çok ta güzel kıyafetler seçiyor.Beyaz teni ve siyeh elbisesi harika duruyor(Dip not olarakta bu sene beyaz ten moda) saç rengide çok güzel hülya avşarında bu renk saçları sanırım bu sene çok görücez bu rengi tabisii siyahın üzerine kırmızı ruj sürmeden olmaz.Ben çok beğendim.


çok güzel bir elbise ama bence oscar töreni için biraz hafif kalmış daha şık olunabilirdi.






puantiyeli kırmızı elbise hem puantiye hem belden kloş elbise kilolu gösteriyor bence.Ama sade makyaj ve doğal gülümsemesi hataları kapatmış.





çok dinamik bir elbise ve rengide bu sene moda renklerden.
















Ben yaşına göre çok şık buldum













































bu elbiseyide çok beğendim












































altaki lopezin giydiği elbiseye yorum yapmazsam olmaz.Çok hoş bir elbise.Zaten bu onun tarzı genelde bu renkte ve taşlı elbiseleri tercih ediyor

























































3 yorum: